Prowadzisz własne forum dyskusyjne i chciałbyś je zintegrować z ActiveCampaign, aby w profesjonalny sposób wysyłać maile do odbiorców? Wystarczy kilka prostych kroków, aby zintegrować te 2 systemy i cieszyć się z dobrodziejstwa integracji.

Aktualnie na rynku nie ma dobrej integracji ActiveCampaign z Invision Community. W związku z tym napisałem taką integrację, którą możesz pobrać zupełnie za darmo. Integracja dostępna jest pod adresem: (SD) ActiveCampaign Integration.

Jak działa integracja?

W pierwszej wersji integracja oferuje kilka podstawowych funkcji:

Zapis do domyślnej po rejestracji

Jeśli włączysz tę opcję, możesz wybrać domyślną listę z menu rozwijanego, a po rejestracji użytkownik zostanie dodany do tej listy.

Uwaga! Aby zasubskrybować domyślną listę, użytkownik musi spełniać 2 warunki:

  1. Zezwolić na otrzymywanie e-maili administratora
  2. Użytkownik nie może zostać oznaczony jako spammer.
Ustawienia integracji ActiveCampaign z Invision Community

Wpis w historii użytkownika

Każda czynność, taka jak subskrypcja domyślnej listy, zostanie odnotowana w historii użytkownika, dzięki czemu będziemy mogli sprawdzić, kiedy i na którą listę został zapisany użytkownik.

Widok historii użytkownika

Usunięcie użytkownika

Gdy usuniesz użytkownika, jego e-mail zostanie automatycznie usunięty z ActiveCampaign.

Formularz niestandardowy

W panelu administracyjnym ActiveCampaign możesz utworzyć niestandardowy formularz zapisu do listy. Taki formularz możemy osadzić w ustawieniach aplikacji integrującej i wtedy będzie się on automatycznie wyświetlać na forum.

Ustawienie to można także wykorzystać do wklejenia kodu odpowiedzialnego np. za śledzenie.

Integracja e-commerce

Aplikacja ta pozwala także na korzystanie z integracji e-commerce (wymagana aplikacja Commerce).

Integracja e-commerce działa w taki sposób, że po opłaceniu każdego zamówienia w sklepie, wysyłane są pełne informacje o zamówieniu. Co najważniejsze, takie zamówienie może także wywołać jakąś automatyzację, którą zdefiniujemy w panelu AC.

Wygląd danych e-commerce w ActiveCampaign
Widok szczegółów zamówienia po stronie ActiveCampaign

Dodatkowo możemy w ustawieniach produktu po stronie aplikacji Commerce zdefiniować, że po zakupie tego produktu, użytkownik zostanie oznaczony specjalnym tagiem, albo zostanie wypisany/zapisany do określonych list mailowych.

Ustawienia akcji do wykonania po zakupie konkretnego produktu

Write A Comment

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.