Input your search keywords and press Enter.

Blokada tarczy hamulcowej Abus Granit Sledg 77 grip

Jednym z możliwych dodatkowych zabezpieczeń naszego motocykla przed kradzieżą jest użycie blokady zakładanej na tarczę hamulcową na przednim kole.

Na rynku można znaleźć wiele firm produkujących tego typu zabezpieczenia. Są oczywiście lepsze i gorsze firmy. Można zakupić blokadę z alarmem lub bez. W poprzednim motocyklu posiadałem taką blokadę z alarmem firmy Xena. Nie była to zła blokada, ale posiadała pewne wady- wystarczyło, że np. mocniejszy wiatr poruszył blokadą, aby ta uruchomiła syrenę. Nie inaczej też było, gdy trącił ją przechodzący obok pies.

Tym razem postanowiłem wybrać inną blokadę. Mój wybór padł na firmę Abus i ich jedną z najlepszych blokad na tarczę, czyli Granit Sledg 77 grip.

Blokada charakteryzuje się solidnym wykonaniem i wysokim poziomem bezpieczeństwa. W przypadku blokady na tarczę jest to poziom 20.

Technologia:

  • Trzpień ryglujący 13 mm ze specjalnej hartowanej stali
  • Ekstremalnie wysoka odporność na niedozwolone użyczenie pojazdu
  • Blokuje tarczę hamulcową
  • Mały, poręczny, bezpieczny
  • Prosta obsługa dzięki mechanizmowi podobnemu do szuflady
  • Zamek ABUS X-Plus niezwykle odporny na manipulację
  • Dwa klucze w zestawie, w tym jeden ze świecącą diodą LED ułatwiającą otwieranie w ciemności
  • Karta kodowa ABUS do zamawiania dodatkowych kluczy lub zamka na ten sam klucz
  • Spirala „Memory” zabezpiecza przed uszkodzeniem motocykla

Obszary zastosowania:

  • Dobra ochrona w miejscach o dużym ryzyku kradzieży
  • Zalecany do ochrony cennych pojazdów

Dane techniczne:

Nr art.:47503
Poziom:20
Kolor:czerwony
Waga [g]:768
Śruba tarczy hamulcowej:13
Długość [cm]:45

Blokada jest zapakowana w plastikowe opakowanie zapinane na zatrzaski.

Po wyjęciu całego zestawu z pudełka możemy znaleźć blokadę, zestaw dwóch kluczy, w tym jeden z podświetlaniem diodą led, kartę kodową do zamka, pokrowiec na blokadę oraz spiralę memory.

 

Dzięki karcie kodowej możemy zamówić w firmie Abus dowolny ich zamek, który będzie otwierany tym samym kluczem. Ma to oczywiście swoje plusy, jednakże posiada też swoje minusy. Jednym z nich jest chociażby fakt, że za takie coś trzeba zapłacić 10% więcej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Przeczytaj poprzedni wpis:
BMW S1000RR ’15 – Pierwsze wrażenia z użytkowania

W ostatnich dniach miałem przyjemność zrobić krótki test motocyklem BMW S1000RR w nowej wersji. Przyznam szczerze, że jestem miło zaskoczony...

Zamknij