Input your search keywords and press Enter.

Garmin Zumo 220 – Test nawigacji GPS dla motocyklisty

Gdy kilka lat temu stałem przed wyborem nawigacji do motocykla, nie było zbytnio wyboru. Dostępne były bodajże 2 modele Garmina i jeden TomTom’a. Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw mój wybór padł na Garmin Zumo 220. Jest to bardzo dobra nawigacja, która sprawdza się zarówno podczas pieszych, samochodowych jak i motocyklowych wypraw. Bateria trzyma około 6h ciągłej pracy, dzięki czemu jesteśmy w stanie przejechać wiele kilometrów. Oczywiście w zestawie jest ładowarka samochodowa, a także zestaw umożliwiający podpięcie się do systemu zasilającego w motocyklu. Montaż tego zestawu jest dziecinnie prosty i sprowadza się do podpięcia dwóch przewodów.

Nawigacja posiada dość solidną obudowę, która jest wodoszczelna i wstrząsoodporna. Dodatkowym atutem jest odporność na promienie UV.

Minusem tej nawigacji jest trochę gorsza widoczność podczas dużego słońca, ale zrekompensować nam to może Bluetooth, dzięki któremu możemy połączyć nawigację z zestawem interkomu w kasku.

Nawigacja posiada dość duży, bo 3,5” wyświetlacz. Wszystkie ikonki są też dość duże, dzięki czemu obsługując nawigację w rękawicach motocyklowych nie będziemy mieć problemu z trafieniem w odpowiednią opcję.

Adapter zasilający do motocykla działa w zakresie od 10-30V zasilania przy prądzie maksymalnie 1A, dzięki temu można go podpiąć do praktycznie każdego motocykla i używać bez najmniejszych problemów.

Garmin Zumo 220 jest także wyposażony w tzw. komputer podróży, dzięki któremu mamy dostęp do statystyk związanych z pokonywaną trasą, kompasem a także funkcją monitorowania stanu paliwa. Działa to w dość prosty sposób, otóż określamy ile kilometrów da się przejechać na jednym baku i gdy zaczniemy się zbliżać do tego limitu nawigacja poinformuje nas o konieczności zatankowania.

Zawartość pudełka:

  • zūmo 220
  • Fabrycznie załadowane mapy City Navigator® NT dla Europy (pełne mapy)
  • Uchwyt motocyklowy z elementami montażowymi
  • Przewód zasilający/przewód bez złączy
  • Bateria wymieniana
  • Uchwyt samochodowy z przyssawką
  • Przewód zasilający z gniazda zapalniczki
  • Kabel USB
  • Krążek do montażu na desce rozdzielczej
  • Skrócony podręcznik użytkownika
  • Instrukcje dotyczące instalacji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Przeczytaj poprzedni wpis:
GoPro HD Hero 2 - Test kamery do sportów ekstremalnych
GoPro HD Hero 2 – Test kamery do sportów ekstremalnych

Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu kamery GoPro HD Hero 2 w zestawie do sportów motorowych + battery Pack i...

Zamknij