Input your search keywords and press Enter.

(SD) Newsletter 1.2.0 – Wsparcie w ACP

Podobnie jak w przypadku (SD) Sales Portal Pro tak i w przypadku aplikacji (SD) Newsletter pojawi się taka funkcjonalność.

Czym jest wsparcie premium?

Jest to usługa klasy premium, dzięki której otrzymujemy odpowiedź na nasze problemy w bardzo krótkim czasie.

Usługa będzie działać analogicznie jak dla (SD) Sales Portal Pro i więcej na ten temat można przeczytać we wpisie: (SD) Sales Portal Pro 1.3.0 – Wsparcie w ACP (Beta)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Przeczytaj poprzedni wpis:
IPSBeyond.pl
(SD) Newsletter 1.2.0 – Ręczna wysyłka cyklicznego newslettera

Czasami może się zdarzyć tak, że po wysyłce newslettera po paru dniach chcemy go wysłać jeszcze raz, ale jednorazowo bez...

Zamknij