Wersja 1.2.0 przyniosła aplikacji (SD) Sales Portal pro możliwość tworzenia rozbudowanych restrykcji dostępowych do aplikacji. Dzięki tej zmianie administrator może ograniczać dostęp do sprzedaży użytkownikom, którzy są za krótko na forum lub nie posiadają wymaganej ilości wpisów na blogach.

W nowej odsłonie (SD) Sales Portal Pro wprowadza dodatkowo możliwość limitów własnych. Chodzi tutaj o to, że możliwe będzie limitowanie dostępu do aplikacji w oparciu o dane z tej aplikacji.

(SD) Sales Portal Pro - wygląd zakładki restrykcji dla aplikacji

Tak jak widać na powyższym screenie, restrykcji dla aplikacji jest sporo, dzięki czemu możemy limitować dostęp do aplikacji po:

  • Ilości aktywnych ofert
  • Ilości komentarzy do ofert
  • Ilości zadanych pytań
  • Ilości dodanych pozytywnych komentarzy po sprzedażowych
  • Ilości dodanych negatywnych komentarzy po sprzedażowych
  • Ilości dodanych neutralnych komentarzy po sprzedażowych
  • Ilości dodanych komentarzy po sprzedażowych
  • Ilości otrzymanych pozytywnych komentarzy po sprzedażowych
  • Ilości otrzymanych negatywnych komentarzy po sprzedażowych
  • Ilości otrzymanych neutralnych komentarzy po sprzedażowych
  • Ilości otrzymanych komentarzy po sprzedażowych
  • Ilości dokonanych zakupów
  • Ilości kliknięć w reklamę
  • Ilości wyświetleń reklamy
  • Ilości wysłanych propozycji cenowych
  • Ilości podbić w aukcjach

Write A Comment

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.